• Konkursy Pozaszkolne

      • CYBERCRAFT - przygoda, która uczy
        • CYBERCRAFT - przygoda, która uczy

        • Poznaj zadania konkursowe i spraw, by nauka stała się dla Ciebie niezapomnianym przeżyciem. Zapraszamy 2-3 osobowe zespoły składające się z uczniów i uczennic do udziału w Ogólnopolskim Konkursie Cybercraft.

        • Konkurs odbędzie się w dwóch kategoriach wiekowych: klasy 1-3 oraz klasy 4-8. Organizatorem konkursu są firmy: Librus, Microsoft oraz Stowarzyszenie Cyfrowy Dialog.

          Z wykorzystaniem świata Minecraft opowiedzcie co lubicie w szkole, jak chce się uczyć i kiedy nauka jest dla Was przygodą.

          Bawcie się, uruchomcie kreatywne myślenie, stwórzcie Super STEAMa oraz poradnik ciekawej nauki – sięgnijcie po puchar, chwałę i cenne nagrody, takie jak np. laptopy firmy Dell.



          Wykonajcie dwa zadania konkursowe

          1. Zbudujcie postać Super STEAMa – bohatera ciekawej nauki – korzystając ze środków dostępnych w Minecrafcie:

          uczniowie klas 1-3 przygotowują: postać wysoką na co najmniej 14 bloków, 2-3 wyróżniające bohatera atrybuty (rzeczy, przybory, symbole, charakterystyczne części garderoby itp.), imię, które zostanie zapisane na tablicy i postawione obok postaci, 2-3 zdaniową charakterystykę umieszczoną na tablicy. W zadaniu liczy się również poprawność językowa tekstu.

          uczniowie klas 4-8 przygotowują: postać wysoką na co najmniej 20 bloków, 4-8 wyróżniające bohatera atrybuty (rzeczy, przybory, symbole, charakterystyczne części garderoby itp.), imię, które zostanie zapisane na tablicy i postawione obok postaci, 4-8 zdaniową charakterystykę. W zadaniu liczy się również poprawność językowa tekstu.

          2. Stwórzcie Poradnik fajnej nauki – książkę w Minecrafcie, w której opowiecie o swoim przepisie na ciekawe sposoby uczenia się, zdobywania wiedzy i umiejętności oraz odkrywania świata:

          uczniowie klas 1-3 przygotowują: tytuł poradnika, który należy zapisać na pierwszej stronie książki, 2-4 strony opisu, minimum 2 zdjęcia z krainy Laboratorium Przyszłości w Minecrafcie (niech postawią na kreatywność i nie ograniczają się, mogą zrobić zdjęcia tego, co ich najbardziej zainteresowało, spodobało się, zdziwiło lub pasuje do ich pracy) oraz umieszczają przygotowaną książkę w skrzyni, znajdującej się gdzieś w krainie Laboratorium Przyszłości w Minecrafcie. W zadaniu liczy się również poprawność językowa tekstu.

          uczniowie klas 4-8 przygotowują: tytuł poradnika, który należy zapisać na pierwszej stronie książki, 6-8 stron opisu, minimum 4 zdjęcia z krainy Laboratorium Przyszłości (niech postawią na kreatywność i nie ograniczają się, mogą zrobić zdjęcia tego, co ich najbardziej zainteresowało, spodobało się, zdziwiło lub pasuje do ich pracy) oraz umieszczają przygotowaną książkę w skrzyni, znajdującej się gdzieś w krainie Laboratorium Przyszłości w Minecrafcie. W zadaniu liczy się również poprawność językowa tekstu.

          Zgłoście swój zespół do nauczyciela informatyki.

          Otrzymacie:

          • login i link do pobrania Minecraft: Education Edition,

          • mapy Minecraft Cybercraft,

          • instrukcje i karty pracy.

          Zgłoszenia tylko do 6 maja 2022r.

          Termin oddania prac upływa 15.05.2022r.

          Regulamin Konkursu

           

           

        • Wróć do listy artykułów
  • Galeria zdjęć

      brak danych
  • Copyright Szkoła Podstawowa nr 73       

    Wszelkie prawa zastrzeżone