Witamy w serwisie SP 73          Jesteśmy szkołą na warszawskiej Starej Pradze

misja szkoły      Wychowanie przez Sukces

Drukuj Email

Wycieczka 5b do HORSELANDU

W dniach 8-9 czerwca (śladami  młodszych kolegów z klas 1-3) udaliśmy się do Gospodarstwa Agroturystycznego „Horseland” w Józefinie.

Już po wyjściu z pociągu i przywitaniu z organizatorami czekała na nas niespodzianka- musieliśmy odszukać kopertę z listą zadań do wykonania. Odnalezienie jej nie sprawiło nam trudności, polecenia też nie były trudne (pozornie). Tak więc zgodnie z wytycznymi, dziarskim krokiem ruszyliśmy w drogę do Rezerwatu „Dębina” aby odnaleźć „Miasteczko na wodzie”. Kierowaliśmy się zawieszonymi na drzewach „buźkami” i pomarańczowymi strzałkami.

Po ok 1,5 h marszu znaleźliśmy wskazane miejsce. Tam  czekało nas kolejne zadanie- odnalezienie następnej koperty. Trwało to nieco dłużej, ale dzięki Dianie, która zauważyła „coś na dachu” udało się listę znaleźć.

Po kolejnych 2 godzinach marszu (już nie dziarskim krokiem) dotarliśmy wreszcie do ośrodka. Zjedliśmy obiad, po którym rozpoczęły się warsztaty z hodowli koni. Po nich odbyła się lekcja nauki jazdy konno pod opieką trenerki. Następnie zwiedziliśmy muzeum artysty-rzeźbiarza L. Palesy w Czubajowiźnie. Wieczorem właściciele stajni zorganizowali nam ognisko.

Drugiego dnia odbyły się zajęcia rekreacyjne (bilard, tenis stołowy, trampolina, strzelanie). Niestety nie starczyło nam czasu na pływanie łódką i kąpiel w basenie.

Pobyt w gospodarstwie zakończyliśmy przejazdem bryczką do Klembowa skąd pociągiem udaliśmy się w podróż powrotną do Warszawy.

Serdeczne podziękowania dla właścicieli Horselandu pani Moniki i pana Mariusza za doskonale zorganizowaną wycieczkę i miło spędzony czas.